.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
غرورانگیز ترین اتفاق ؛
وزنه برداری جوانان ۱۸-۲۰ سال کشور-اردبیل/قهرمانی عادت ترک نکردنی مازندران!
شمال نیوز : در اردبیل، مازندران نه تنها از میزبان پرسابقه با فاصله قهرمان شد بلکه خوزستان، فارس، تهران و آذربایجان شرقی را هم پشت سر گذاشت تا دوران غرورانگیز مهر تمدید بخورد.....
وزنه برداری جوانان ۱۸-۲۰ سال کشور-اردبیل/قهرمانی عادت ترک نکردنی مازندران!

شمال نیوز: کمتر رقابتی رفته ایم و بدون قهرمانی بازگشته ایم‌‌. این ده سال که چنین بوده، با اقتدار روی سکوهای نخست کارمان را به پایان بردیم و عادت ترک نکردنی مان به همان شیرینی پابرجاست.

به گزارش شمال نیوز ، زیاد ذوق و شوق نشان نمی دهیم چون این اتفاق تکراری و همیشگی وزنه برداری مازندران است که مدت هاست صرفا نگاهش به مدال های بین المللی است و مسابقات ملی حکم محک گاه دارد و نه بیشتر.

در اردبیل، مازندران نه تنها از میزبان پرسابقه با فاصله قهرمان شد بلکه خوزستان، فارس، تهران و آذربایجان شرقی را هم پشت سر گذاشت تا دوران غرورانگیز مهر تمدید بخورد.

در این پیکارها تیم جوانان ۱۸ تا ۲۰ سال مازندران با هدایت آیدین نصرتی فهیم و لایق روانه صحنه های سخت شد ولی با رشادت نفرات تیم به قهرمانی رسید حال آنکه رقبا مبهوت انسجام مازندران و تعدد مدال های نفرات با انگیزه اش بودند که دریافتند نسل تازه ی مازندران هم برای استیلا بر وزنه ها و صحنه ها پیدایشان شده است.

طلای علی حسینی، نقره رضا حسن پور و برنزهای محمد مویدی و حسین ملکی و امتیازاتی که آنها و هم تیمی هایشان گرفتند مازندران را با ۶۳۳ امتیاز بر سکوی قهرمانی نشاند و خوزستان با آن پیشینه و امکانات با ۶۲۱ امتیاز دوم شد و فارس ریشه دار با ۵۸۵ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.

این عنوان را به خانواده بزرگ وزنه برداری مازندران از صدر تا ذیل شان، از عباس رحیمی رئیس هیات فروتن وزنه برداری استان گرفته تا یکایک مربیان سازنده در گوشه و کنار مازندران تبریک می گوییم که هر چه از عزت و عظمت این رشته داریم بواسطه جهد عاشقانه آنان است. / مازند 24


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.